TARGA TELEMATICS PREMIATĂ DE FROST & SULLIVAN CA LEADING TELEMATICS SOLUTIONS COMPANY PE PIAȚA ASIGURĂRILOR
Telematica aplicată în piața asigurărilor este un sector pe care Frost & Sullivan îl vede în creștere semnificativă și se așteaptă să depășească 26 de miliarde de dolari până în 2028.
Datorită achiziției Viasat Group, Targa Telematics și-a consolidat și mai mult poziția în acest sector atât în Italia, cât și la nivel global.
Targa Telematics, unul dintre principalii jucători globali în IoT și dezvoltarea de soluții de mobilitate conectată și platforme digitale, a fost distinsă de Frost & Sullivan cu Premiul European Enabling Technology Leadership 2024.
Acest premiu certifică rolul Targa Telematics de companie lider în Europa pentru soluții digitale pe piața asigurărilor. Poziționarea sa specială este caracterizată de investiții semnificative în cercetare și dezvoltare și a fost reconfirmată prin achiziția Viasat Group.
Fiind un sector în creștere rapidă în următorii ani, Frost & Sullivan prezice că adoptarea telematicii pe piața asigurărilor va atinge 26,83 miliarde de dolari până în 2028, generând o rată de creștere anuală compusă de 30,4% din 2021 până în 2028.
Targa Telematics se mândrește cu cel mai cuprinzător portofoliu de soluții pentru piața asigurărilor, bazându-se pe diverse surse de date, inclusiv o gamă largă de dispozitive aftermarket, fluxuri de date OEM și soluții mobile-as-a-sensor. Astfel, poate oferi cele mai precise informații pentru diferite cazuri de utilizare în cel mai simplu și mai eficient mod posibil.
Special pentru piața asigurărilor, compania oferă un set de soluții digitale care le permite partenerilor de asigurări și clienților să reducă riscul de fraudă și să faciliteze gestionarea daunelor prin realizarea unor profile de risc mai precise și fiabile, reconstituirea automată și în timp util a accidentelor și analizarea îmbunătățită a comportamentului de condus.
În plus, Targa Telematics oferă soluții rapide și scalabile pe care companiile de asigurări le pot folosi pentru a gestiona și acoperirea noilor servicii de mobilitate durabilă, cum ar fi partajarea mașinii sau partajarea peer-to-peer.
Compania își poate diferenția astfel ofertele de asigurări prin răsplătirea șoferilor responsabili cu soluții personalizate și modele de prețuri pay-how-you-drive sau pay-per-drive, care se bazează pe comportamente reale de condus și pe distanțe parcurse.
În acest context, Targa Drive a introdus o nouă soluție telematică UBI bazată în întregime pe smartphone-uri. Serviciul combină o aplicație capabilă să colecteze un set larg de date legate de situații specifice de condus, cum ar fi frânarea, accelerarea, distragerea atenției, viteza și virajele. Aplicația creează apoi scoruri predictive și personalizate pe care asigurătorii le pot folosi pentru a determina nivelul de risc al asiguratului lor. De asemenea, completează o gamă de produse pentru lumea asigurărilor, inclusiv analize integrative generate de noi surse de date comportamentale, cum ar fi distragerea atenției șoferului – una dintre cele mai frecvente cauze ale accidentelor rutiere.
Nicola De Mattia, CEO Targa Telematics: „Acest premiu subliniază încă o dată valoarea pe care Targa Telematics o aduce pe piața asigurărilor, datorită unei înclinații constante către inovația digitală și capacității de a înțelege profund atât dinamica industriei, cât și nevoile individuale ale clienților. Poziționarea solidă, recunoscută la nivel internațional, este consolidată și mai mult de achiziția Grupului Viasat și Drive-IT.”
„Adoptarea în creștere a vehiculelor conectate, combinată cu progresele serviciilor in-car, generarea de date și sporirea gradului de conștientizare a siguranței, a condus la creșterea cererii de soluții de asigurare personalizate în Europa. Expertiza Targa Telematics în tehnologie și înțelegerea nevoilor specifice diferitelor țări poziționează compania ca un partener valoros pentru asiguratorii care doresc să implementeze proiecte de asigurare telematică cu standarde înalte de excelență”, a declarat Parduman Satpal, Senior Research Analyst pentru Mobility Media la Frost & Sullivan.
„Targa Telematics deține o cotă de piață de peste 35% pentru dispozitivele telematice de asigurare instalate în Europa; gama sa diversificată de produse adecvate diverselor segmente de consumatori o poziționează ca furnizor de soluții cuprinzătoare pentru toate nevoile de asigurare legate de telematică”, a menționat Samantha Fisher, Best Practices Research Analyst la Frost & Sullivan.
DESPRE TARGA TELEMATICS
Targa Telematics este unul dintre principalii jucători globali în domeniul IoT și în dezvoltarea de soluții și platforme digitale pentru mobilitate conectată. De peste 20 de ani, compania aduce pe piață o gamă de soluții tehnologice telematice, mobilitate inteligentă și platforme IoT pentru companii de închiriere pe termen scurt și lung, companii financiare și flote mari, de la telematică de asigurări până la managementul activelor și al flotei, de la diagnosticarea la distanță și telemetria autoturismelor, vehiculelor profesionale și de construcții, până la gestionarea vehiculelor aeroportuare. În urma achiziției Viasat Group – finalizată în 2023 – Targa Telematics și-a consolidat amprenta pe piețele europene – datorită unei prezențe puternice în țări precum Italia, Regatul Unit, Franța, Spania, Portugalia, Belgia, Polonia și România – precum și în Chile. Compania
poate colabora la proiecte de nivel internațional cu echipe locale dedicate. Targa Telematics ia parte la Pactul Global al Națiunilor Unite și aderă la abordarea sa bazată pe principii pentru afaceri responsabile.
Pentru mai multe informații: www.targatelematics.com
TARGA TELEMATICS
Elena Bellini, Head of Marketing, Mobile 39 335 135 1277 elena.bellini@targatelematics.com
Susanne Furini, Communication Manager, Mobile +39 345 7274925 susanne.furini@targatelematics.com
Barabino & Partners UK
Camilla Giacomelli, Tel.: 0044 (0)7570 561 249 c.giacomelli@barabino.co.uk